Tuesday 30 March 2010

Easter holiday!

Easter holiday is coming in two days :) This picture shows what is expecting me Sunday. I asked, pehaps demanded, to get this chocolate egg and off course the best boyfriend ever wouldn't let me down. He bought it yesterday and now is teasing me saying it's the most beautiful thing he's ever seen...It's driving me mad...lol...I haven't bought his yet, but tomorrow I'll get it, promise!

Basically, what I hope is that everybody gets to enjoy and spread love during this holiday, all we need is a bit of sharing and caring to have a better life. Show your love, we all want to feel it, to experience love and being loved!!!

***

Feriado de Páscoa tá chegando em dois dias :) Essa foto é o que está me esperando domingo. Eu pedi, exigi talvez, ganhar este ovo e claro q meu namorado maravilhoso não me decipcionaria! Ele comprou ontem e agora tá me implicando, dizendo que é a coisa mais linda que ele já viu... Tô ficando louca...rsrsrs...Ainda não comprei o dele ainda, mas amanhã eu compro, prometo!

Basicamente o que eu espero é que todos tenham a chance de espalhar amor durante o feriado, tudo que precisamos é que nos importemos e compartilhemos e com certeza teremos uma vida melhor. Mostre seu amor, todos queremos sentir e experimentar amar e ser amado!

1 comment:

Unknown said...

Né possível que vc não vai ganhar esse ovo lindão!!!!!
Tô na torcida, até mesmo pq eu quero um pedacinho né?
Beijo.