Tuesday 25 May 2010

Horizon

This is me taking a look at the horizon. Picture taken in Rio, at the top of Christ the Redeemer. A beautiful view that made me thing about life. Today is a happy day, I promise myself to try to keep this happy feeling for as long as possible. Thank you family and Namoras for all the support, you helped me make my dreams possible. I'm still a little numb, when everything is done I'll post something to explain better what's going on!!!! *** Essa sou eu dando uma olhada no horizonte. Foto tirada no Rio, no topo do Cristo. Uma vista linda que me fez pensar sobre a vida. Hoje é um dia feliz, prometo a mim mesma tentar manter esse sentimento de felicidade pelo máximo de tempo possível. Obrigada família e Namoras por todo suporte, vocês me ajudaram a tornar meus sonhos possíveis. Ainda estou paralizada, quando tudo estiver feito vou postar algo para explicar melhor o que está acontecendo!!!!

No comments: