Monday 12 April 2010

Leury

I want you all to meet Leury. This is my boyfriend's family's dog. As you reader already know Namoras and his family travelled this weekend, there wasn't anybody to look after him so I was asked to do so. This is the smartest, cutest and quietest dog ever, I so love him. I think this was kind of a practice, I still wish to have one of my own :) He slept with me (yes, in my bed) and kept me company through one of the worst migranes I can remember. Leury, the super-dog!
*******************************************************************************
Quero que conheçam Leury. Este é o cachorro da família do meu namorado. Como você leitor já deve saber, Namoras e cia viajaram no fim-de-semana e como não havia outra pessoa, fui eu a escolhida para cuidar dele. Esse é o cachorro mais inteligente, fofo e quieto do mundo, adoro ele. Acho que foi meio um treino, ainda quero ter o meu :) Ele dormiu comigo (sim, na minha cama) e me fez companhia durante uma das piores dores de cabeça que eu consigo me lembrar. Leury, o super-cão!

No comments: