Thursday 8 April 2010

Santa Teresa

Santa Teresa is a small city near Vitória, the weather is usually milder than the in the capital. It was where Namoras and I first travelled together to, ten months ago. The trip was fantastic, and just last month we went back there again and it was even better.
Well, my dear beloved Namoras is going back to Santa Teresa with his family this weekend. It's just a weekend, I know, but I'm going to miss him more than one can ever imagine. What cheers me up is that he will be back on Monday, and life will be colourful again ;-)
**********************************************
Santa Teresa é uma cidade pequena perto de Vitória, o clima geralmente é mais ameno do que na capital. Foi para onde meu Namoras e eu viajamos juntos pela primeira vez, dez meses atrás. A viagem foi fantastica, e mês passado nós voltamos lá e foi ainda melhor.
Bom, meu querido amado Namoras vai viajar pra lá com a família dele neste fim de semana. Eu sei que é só um fim de semana, mas vou sentir mais saudade dele do que se pode imaginar. O que me anima é que ele volta Segunda e então a vida volta a ser colorida novamente ;-)

No comments: